gåspäls!

Min mamma tittar på Svenska Hollywoodfruar och det låter ungefär såhär:
"HAHAHAHA! Förlåt, jag ska vara tyst. HAHAHAHAHA!"

Jag har försökt få henne att sluta titta på skiten, men det går inte. Jag är uppenbarligen ensam om att ha något innanför pannbenet i det här hushållet. Pappa är inte bättre, han brukar citera den där Ank-jävlen, så honom får man inget stöd av heller.

Bjuder på en underbar tjuvlyssning;

Förnuftet får på pälsen igen

På en skola, Stockholm


Tre tjejer ~14 diskuterar den ena tjejens nya Canada Goose-jacka.
Tjej 1: Hmm… Jag undrar vad det är för sorts päls på luvan.
Tjej 2 (helt övertygad): Ofta du inte vet? Det är ju gåspäls! Varför skulle den annars heta Kanadagås?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0