polly



Ytterst ointressant bild, jag vet. Ville bara poängtera att efter en jobbig vecka i plugget får man unna sig. Typ. Ikväll är första gången jag inte har behövt plugga på jag vet inte vad. Så himla skönt! Och fysiologi-duggan och redovsningen om klimatboven gick nog alla tiders. Hemtenta nästa vecka, men det är verkligen guld värt att kunna sitta hemma. Förlåt, för mycket skola nu...

I'm a free bitch, baby! ...ett tag i alla fall.

På tal om redovisningen, jag skulle böja mig ner och sätta i USB-minnet men datorn reagerar inte, så jag drar ut det igen och då gick det sönder på mitten... Så där framme bakom "katedern" sitter jag och pillar frenetiskt med ett trasigt USB-minne och försöker pussla ihop dess tusen delar medan alla undrar vad FASEN jag gör där bakom... Ingen märkte det, tror jag. Ibland undrar jag när Anders och Måns hade tänkt ringa mig? Jag är lika knasig som dom ju.

Kommentarer
Postat av: Shirley

Hade varit en bra idé typ ngt reaplagg... men problemet är att frakten ligger på 10 pund utomlands.. hehe.

2010-03-18 @ 13:12:59
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0