söndag



Blubb blubb, sitter i sängen och surfar och tittar på Familjen Annorlunda. Vilken härlig söndag, va?

Jag är ledig heeela veckan. Eller, jag har en hemtenta att skriva men för första gången ser jag fram emot det. I vanliga fall brukar dom vara skitdryga och skjuts mer eller mindre alltid upp. Läraren var så söt och skickade ett "måste bara säga att ditt föredrag var jättebra"-mail till mig. Det är inte varje dag man lyckas charma en finsk karl som granskar med ett kritiskt öga.

Jag är SJUKT fascinerad av "Biggest loser" (ja, det är nördigt att titta på det). Dom flesta damerna blir verkligen snygga när dom tappat alla tunga kilon. Inte minst ansiktena som får en helt annan karaktär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad skönt, hoppas vi bara har ett prov också då. miljön är ganska slapp ändå, fast när det kommer till proven kan han faktiskt göra det riktigt klurigt. jag vill inte läsa någon utbildning som kräver fysik b så därför kändes det helt onödigt.



men du, vilken fin blogg du har :) fina bilder och snygga kläder!

2010-03-21 @ 21:43:11
Postat av: matilda

/skrev jag

2010-03-21 @ 21:43:31
URL: http://matildasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0