mint


Har känt mig så himla shoppingsugen dom senaste dagarna. Det var längesen! Så det blev en liten tripp idag. Hittade faktiskt sånt jag planerat att ta med hem, woho! Bland annat ett nagellack i färgen Vintage Mint ↑. Min mor tycker att det är jättefult. Hon gillar bara tantrosa naglar. DET ÄR JU LIKSOM BARA NAGLAR.

Sen när jag gick till det där apoteket så talades jag vid med en himla trevlig farmaceut. Hon berättade om hur varmt det är i norrland nu och sen så tyckte hon att jag skulle köpa det billigare paketet allergitabletter!!! Hur ofta händer sånt?! Dom brukar ju typ, hitta på saker bara för att du ska betala så mycket som möjligt. Schysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0