här blir inga kidz gjorda

Hej! Oj, vad jag ligger efter med det s k bloggandet. Det är lite mycket nu bara. Sitter och filar på min hemtenta som berör energilösningar och jag känner mig faktiskt jävligt duktig. Igår kändes det mest pest och pina men idag, när jag också är inne på sista dagen, känns det fetttt bra! En fråga kvar!

Häromdan (dagen då Maja kom hem! ♥) köpte jag mig en mysse och ett par perfekta skor från Vagabond. Nu slipper jag skämmas och känna mig som ett afrikanskt barn i converse på vintern. Dom nya pjucksen är så bekväma att jag inte tror att det är sant. Det kan inte vara sant!

Mössan är för övrigt extremt tajt. Det är så himla svårt att vara storskallig i dagens samhälle.

Kommentarer
Postat av: Shirley

Det är inte sant !! Dina skor är inte sköna.. du bara tror de.. =P

HAhaha, fick du för du inte bloggar så mkt!

2010-11-12 @ 11:52:16
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0