5/9

Alltså, förlåt för att jag uppdaterar så sällan. Det beror till stor del på den där sladden som fortfarande lyser med sin frånvaro. Jag kan inte bjuda på några bilder. I alla fall inte utan att anstränga mig. Tänkte att det vore ju rätt så bra om skiten ville komma fram nu, vill nämligen göra mig av med denna tappra kamera som inte längre levererar. Och vem vill ha en kamera utan alla prylar som medfölja skall? Just det.

Nu är min förkylning påväg att släppa. Känner knappt av den mer än på morgon och kväll. Känns skönt!

I veckan tänker jag plugga jätteintensivt och gå till en frisör. Till en billig frisör. Den här gången känner jag för att gå in som en person och gå ut som en helt annan. Jag vill klippa av en rejäl bit, till en längre page. Och kanske... kanske fråga fröken frisör om hon kan tänka sig mig i en mörkare ton? Ljustbrunt eller något liknande. Nu har jag varit blond i 145 år, kanske är det dags för något annat. Kanske är det dags att jag, som är så rädd för förändringar, faktiskt ändrar på något som sett likadant ut så länge jag kan minnas.

Den som lever får se. Kanske blir det bara pannkaka av det hela. Kanske vågar jag inte ta steget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0