min frisör for president

Heeeeej! Jag lever. Jag lovar! Motivationen och livsgnistan har väl varit sisådär stark, men nu tror jag att det är påväg åt rätt håll igen. Peppar, peppar...


Vad har hänt sen sist? Jo, jag har tagit tag i den fysiska biten och faktiskt börjat träna på allvar igen. Känns bra, känns bra. Eller inte just då. Då känns det ju mest som att man är på god väg att avlida...

Jag såg ut som en jävla... jag vet inte vad i håret. Bad snällt min mor om hjälp vilket slutade som katastrof. Kycklingar klär i gult, inte jag. Därför fick jag panik och fick betala en halv förmögenhet hos min kompetenta och jävligt snabba frisör. Det var fan värt det. På bilden ovan är jag friserad och nöjd. Och som ni märker; samma frisyr och kulör också denna gång. Vad var det jag sa? Förändringar...

Har hunnit bli SKITtrött på alla debatter och hyllningar av borgarpacket. Alltså, Fredrik Bajsfelt kan stå helt tyst under en debatt men ändå få bättre kritik än Mona på diverse nyhetssajter. Börjar fan ledsna på det nu. Mona är mysig! För att inte tala om Lars. Han är ett charmtroll.

Nu måste jag lägga mig. Och, mina vänner, kom ihåg att alliansen är SKIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0