jag tappade min aptit någonstans

Alltså, jag vet inte så mycket om Grekland. Har aldrig varit där och känner mig ganska säker på att jag aldrig kommer åka dit heller. Jag är hemskt förtjust i dokumentärer, vilket ju är känt. JAG VET INTE VARFÖR! Och nu tittar jag på "Tjock och tjockare". Grekerna är ju hur feta som helst! Äckligt som fan.

"Det är ingen idé att ställa honom på vågen". Hahaha!

Nu är det två (feta, whatelse?) ungdomar från Skottland som har åkt till en ännu större familj på Kreta. Och tydligen är det snällt att offra ett djur (en stackars get) för gästernas skull! Och det gjorde dom framför ögonen på ungdomarna och dom bara: "vilken fin gest!!!!" I was like.... ????? Herregud. Tragisk värld man lever i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0