trött!!!!!!!

Hu. Det går inte bra nu. Jag tror faktiskt att jag har lidit av panikångest den här veckan. Otroligt, otroligt ovanligt. Jag är normalt sett kolugn, som väl är! Jag vet att jag kommer må mycket bättre när den här veckan är slut, men vägen dit känns förfärligt lång.
Mitt i natten vaknade jag och kände ganska snabbt att jag var precis genomblöt. Hatar det! Det räcker att man lyfter lite på täcket för att direkt frysa till is. Bespara er frågor som "vad har häääänt?". Egentligen ingenting, jag har bara otroligt svårt att hantera press kontra stress vilket man ändå måste lyckas med på något vänster om man ska utbilda sig och skaffa ett drägligt jobb i framtiden.

Jag är snart glad igen. Över och ut.


21.00: Jag mår redan bättre. Märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0