känns som första gången

Jösses. Jag har inte loggat in på blogg.se på evigheter. Det tog dessutom liiite längre tid än vanligt och det till stor del p g a att jag åker snålskjuts på en grannes trådlösa och det är nog ingen potentiell bloggare.

Ni som hängt kvar tror naturligtvis att jag levt livet och aldrig haft tid att blogga. Det är helt fel. Här ska jag snabbt visa vad jag pysslat med.



Jag var sådär härligt deppig som jag brukar bli ibland, och det enda som kunde trösta mig var två något så innerligt mysiga filmer från cdon.com. Edward Scissorhands är en sån film som dom flesta sett, men det hade inte jag! Otroligt dumt. Kalle och Chokladfabriken tittade jag på i julas, minns jag. Underbar den med. Jag har dock sparat på den och inte ens tagit bort plasten än.



Mor och far var på bröllop (för ganska längesedan nu). Himla tur att vi bor tre meter ifrån brudens föräldrar. Det innebar liksom att jag kunde få lite tårta jag med. Jag rastade faktiskt deras mongohund. Jag och Johan.




Vad gör man en lördagkväll? Tja, man kan ju alltid åka så långt man bara kan på Öland. Där nere finns det massa nonchalanta kor. Jag tycker att kor är kanonmysiga, men med tanke på hur mycket dom släpper sig tror jag inte att deras framtid är långvarig. Bara sisådär 100 år. Därefter kan man odla biff hemma. Det ni!

Näe, det här håller inte! Jag kan inte blogga längre!

Kommentarer
Postat av: issa

yay :D

2011-09-13 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0