Födelsedag, Rosa pantrar och mycket mer

Igår blev det utgång. Johan och jag började lite smått hemma hos honom
med förtärandet av starka drycker. Jag hann med ett glas. stort var det!
Vi träffade Isabelle, Siggo och Bego. Det var himla trevligt och lille Johnny Boy
(Johan alterego- skapat av mig) bjöd mig på 2 st Rosa pantern trots att jag
bugade och bockade och bad honom hålla i sina slantar istället. Gulligt.

Sen nyktrade jag så småningom till, men inte Isabelle, inte. Hon blev bjuden
på både det ena och det andra. Vi andra satt alltså och tittade på när hon blev
fullare och fullare. Spännande det där!

Sen kände Johan och jag att nä, vi var nöjda med kvällen så vi tog nästa buss, utan
att egentligen säga det till dom andra. Förlåt, men i alkoholens namn vill jag
faktiskt försvara mig.
Jag blev jättesur på busschauffören som tappade en tia på golvet och påstod att
jag inte alls hade betalat så mycket. Jag blev sur men gav med mig. Vad skulle jag göra?
Be att få byta plats med honom och leta på det lortiga förargolvet?

Det var väl ungefär så det såg ut. Idag vaknade jag med lite hangover, men vad gör väl det för
idag är det min 19:e födelsedag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0