PERYNG


Vem fan är PER YNG och varför har du skrivit hans namn på din lilla, lilla hand? undrar ni. Med all rätt.
Jo, jag ville ju så gärna komma ihåg att berätta om denne man som jag bevisligen pratade i telefon med idag.

-ja hejsan jag heter Per Yng och jag ringer från SVERIGES TELEVISION!!!! (med in your face-attityd som jag blev skitnervös av)

-och du kan väl underteckna PER YNG FRÅN SVT SPORT är du bussig!!!?!

Jag hade fortfarande ingen jävla aning om vem han var, och det sårade honom med all säkerhet. Hans kamrat som det hela handlade om var visst också en typ man skulle känt till om man vore minsta lilla allmänbildad. Behöver jag tillägga att jag inte är det? Näe.
Under samtalets gång satt jag och fantiserade om hur denne Per ser ut. Han hade vad jag skulle kalla tjusig röst, men jag blev något besviken när jag bildgogglade "per yng". Han ser inte så jävla yng ut, liksom.

Nu håller vi tummar och tår att han inte googlar sig själv och hamnar här.


Kommentarer
Postat av: iggo

Blogga din babian!

2011-08-24 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0